2010. május 8., szombat


Helló Anya!



Tudom, tegnapra ígértem. Mit vársz tőlem!? Soha nem voltam megbízható! Ne harizz! Kérlek! No szóval, ma premier volt. Kabaré. Szép volt. Fájt a tenyerem, régen nem tapsoltam ennyit. Remek volt. Megható. Érzékennyé tett. Majdnem sírdogálóssá.
Más. Tegnap nem mondtam, ma mondom. Elszakadt a sárga. Sírtam. FFi társaságban. Azt hitték játszom, miközben tényleg beleszakadt. Egy húr. Nem tudom mennyi húrom van még. Az biztos, hogy egyel kevesebb.
Ismét más. Odorics Feri! Igen! Ember! Ahogy őriztem! Ember. Jó volt. Kevés volt. Ígéretek, kölcsönösen. Szegeden dógom van, lesz.
Ismét csak más. Tánc. No az volt. Kevés. Érdektelen. Tánc. Érdektelen zenére. Értelmetlenül. Szép mellek, farok, gerincek, pofák. Kihívásnélküliség.
Új bekezdés. Nehéz téma. Ismét egy vers. Három napos. Személyes. Töprengek. Ha nem teszem föl, hazudok neked és magamnak is. Ha fölteszem, bántó.

Fölteszem.



KISZOLGÁLTATOTTSÁG


Szégyenkezem.
Maradékot visz.
Nagy táskájában cipeli.
Szakadt tüdejével.

Szégyenkezem.
Bélszínt érdemelne
zöld körettel,
barna mártással.

Maradékot cipel.
Kopott, zöld táskában.
Erőn felül. Cipel.
Maradékot.

Viszi.
Eszi.
Szégyen.
Bélszín.
Szégyen.

Mások ezt se kapják.



Most megyek, bezárom a bulit. Vége van. Hazaküldök mindenkit. Vége van. Holnap is lesz nap, meg előadás is.
Vége van.
Belátom.

Kisfiad.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése