2010. május 7., péntek

Helló Anya!
Látod, itthon vagyok. Korán. Jó, persze neked, a te elveiddel nem kibékíthető a fél egy! Tudom jól. De akkor is! Nem három, nem négy! Alig múlt éjfél. Még a Himnuszt is meghallgathatnám a királyin, ha szándékomban..., ha akarnám. Hm. Pedig hát! Mehettem volna kupiba Gáborral, na jó, nem egészen kupi, de lányok azér' akadnak a póznán!-))) Nem volt kedvem. Holnap Premier. Kabaré. Várakozás. Mulatság utána. Várakozás. A fene se tudja, akarom, vagy sem. Táncolni. Csinosakkal. Persze az jó. Az mindíg jó. Nem balfék mozdulatok egy kevéssé alkalmassal. Táncosok. A vérükben van. Vagy nem.
Odorics Feri!!! Egyszer találkoztunk, de megváltoztatott. Kissé. Ember. Okos. Ha minden igaz, holnap látom. Kíváncsiság. Bennem. Ami emlék, igaz, vagy csak képzelgés. Várakozás.
Várakozom. Fogalmam sincs mire, de jól esik ez az űr. Ez a hiány. De az is lehet, hogy ennem kéne valamit. Két napja nem ettem. Hazugság!!! Tegnap Dodóval elfogyasztottam az Annában egy "Macskapöcse" paprikát. Három órával később az Iparosban már sírtam is. Gyorsan végigszaladt!-)))
Várak. Ozás. Ok. Láttam. Látott. Látod? Itthon. Gépnél. Korán. Emberi léptékkel egy előttem álló, álom nélküli éjszaka előtt, előttem fekvő, kúszó, mászó, előttem riszáló, előttem...
Vár. Ír. Ver. Megver. Megveretettem. Engem vertek. Stradpapuccsal. Vagy nem.
Vára. Hegyek násza. Legyek pára. Pár A?!!! Ez faszság!
Anya. Bocsi, de lépnem kell. Sakkban állok. Vagy sokkban. Még eldöntöm.
Holnap kereslek.
Kisfiad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése